LA MEVA PRECENTACIÓ

 


COM SOC JO?

Hola bones, soc en Paolo Montes de Oca i aquest es el meu bloc . Estic estudiant quart de l'ESO a l'Institut Narcís Monturiol. Soc un noi a  el que li agrada molt fer esports de tots tipus com de equip o individuals, Els esports que m'agraden més son el basquet i BTT. Els meus referents a aquests esports son l'Stephen Curry i en Fabio Wimber. He jugat a basquet des de els 7 anys però per qüestió de notes em van desapuntar, també vaig fer un any de natació però m'he va acabar de convèncer i actualment estic al gimnàs.

També m'he agrada sortir amb els amics per el poble, anar al cinema o amb bici... qualsevol cosa amb bona companyia. Soc un viciat a els videojocs com el Brawl Stars, Clash Royal, entre altres. Soc mes de series que de pel·lícules, la meva pel·lícula preferida es Cars 1 i Cars 2, les series que més m'han agradat son: Breaking
bad, Naruto, My hero academia i Stranger things. Ara ja sabeu mes coses sobre mi. 

 





Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CONTINUACIÓ CONTE DEL GRIPAU

Article d'opinió Guerra de Palestina i Israel